woensdag 3 december 2014

Mommy's spoiling herself; Zara order

En toen.. was het weer even tijd voor Sonja. Tijd om te spenden, wel te verstaan. Zara had Black Friday, waarbij een hoop producten met 20% korting waren. Kortingen en ik.. tja. Blijft een riskante combinatie. Ik had al even mooie nette zwarte laarzen op het oog, maar vond de prijs te hoog. Tot de korting dus, want ze zijn inmiddels van mij! Ik merk dat mijn mooie hakken opgeborgen in de kast blijven liggen, en de makkelijke platte schoenen, met name Uggs zeg maar, dagelijks gedragen worden. Daar moest toch wat verandering in komen, een beetje meer klasse, een beetje minder 'Anita', zeg maar. (No offence to all Anita's!). Ik combineer het overigens niet met een bontkraagjas, wat het dan weer een beetje goed maakt (No offence to.. nou ja, misschien een beetje dan).
Goed, back to business. Of het spenden ervan dan. Zara aankopen, daar hadden we het over. Deze prachtige items komen in dezer dagen bij mij langs. Vooral ook veel truien, nodig vanwege de ehh.. grotere bovenkant zeg maar. De postbezorger zal de balen ervan hebben; weer een zwaar pakketje. Ik kan niet wachten!






Like?

Geen opmerkingen: