donderdag 19 juni 2014

Zara sale: favorites


Zara Favorites




Ben ik de enige die de Zara op dit moment vind tegenvallen? Ik heb dit seizoen nog geen enkel stuk aangeschaft. Over het algemeen vind ik het te wijd, te sportief, te te te.. te geforceerd. Of zoiets. Ik kan niet helemaal plaatsen waar het vandaan komt, maar mijn smaak is het over het algemeen niet. En dat terwijl toch een aanzienlijk deel van mijn garderobe bestaat uit Zara stukken. Wellicht doet de volgende collectie voor het najaar me weer wat beter? We gaan het zien.
Voorlopig heb ik voor jullie een selectie gemaakt van mijn favorieten uit de Zara sale, aangezien deze vanaf vandaag is begonnen. Deze pretty little things vond ik.
Een voordeel van de sale? De afprijzingen! Beter dan de afgelopen jaren, want er wordt niet meer -10 euro afgehaald, maar soms wel -40/50, en dat in de eerste ronde. Zeker een reden om er een kijkje te gaan nemen, lijkt mij zo.

Like?

Geen opmerkingen: