vrijdag 6 juni 2014

And the winner is... (Miss Etam winactie)

Lori van www.mamasjungle.nl! Hoewel ik het allen had gegund, gezien de lieve en herkenbare verhalen van zwangeren die wat voor zichzelf willen winnen of een ander voor haar moeder, heb ik vooral gekeken naar de opdracht zelf. Het leukste/grappigste zwangeschapsverhaal.


"Misschien wel eens tijd om deze in een cliché zwarte joggingbroek lopende lichtroze wolk-moeder eens in een nieuw outfitje te steken? Wellicht compenseert dat mijn na-één-jaar-nog-niet-doorslapende-wallen nog een beetje?"


Hiermee heb je 60 euro bij Miss Etam gewonnen. Gefeliciteerd!

Alvast wat inspiratie opdoen voor je nieuwe garderobe? Ik heb hieronder een collage gemaakt van mijn wishlist. Ik moet eerlijk toegeven dat ik de collectie van Miss Etam leuker vind dan verwacht! 


Miss Etam




Wat vind jij van Miss Etam? 

3 opmerkingen:

Mama's Jungle zei

Jeeeej superleuk! Thanks ik kan het echt goed gebruiken :)

Floortje van Cooten zei

Nice!!

XX

www.floortjeloves.com

Sonja deJ zei

Van harte! Herontdek de fashionable moms in je! ;-)