woensdag 29 januari 2014

supertrash spring/ summer campaign

Dat ik gek ben op Supertrash,  is volgens mij inmiddels wel bekend. Omdat ik de kwaliteit niet altijd even goed vind,  zal ik vaak wachten tot de sale. Maar mooie kleding; ja dat is het zeker!  Ook de spring/ summer collectie ziet er weer goed uit: een mix tussen sporty nonchalant, witte see trough tops, little black& white dresses, metallics, floral en een vleugje retro. I love it! Mijn favorieten? De metallic blazer en floral top op de bovenste foto!






















Wat vind jij van Supertrash? Wat is jouw favoriete outfit?

7 opmerkingen:

Lori zei

Jammer dat dat model er dood uitziet of zijn die foto's gemaakt in Madame Tussauds ;)

Sonja zei

Het gaat gelukkig wel om de kleding hè schat, maar je hebt gelijk hoor. Plus een hamburger geven, die heeft ze wel verdiend/ nodig!

Sonja zei

Haha, gaat om de kleding hè schat. Maar je hebt gelijk hoor! Hadden haar een hamburger moeten geven.. wellicht zou het helpen aan haar humeur (helpt mij wel)

sashadollfashioncloset zei

Great collection. Some really amazing pieces!
sashadollfashioncloset.blogspot.com

Nikki at Bedazzles After Dark zei

This collection is seriously speaking to me - sooooo gorgeous! Love the first look!
xoxo,
Nikki at www.bedazzlesafterdark.com

Sonja zei

Thank you so much! Love it as well!!

Sonja zei

Thanks, it is absolutely a great collection! Love your blog as well!