dinsdag 28 januari 2014

New in:last sale buys

Laatste sale items gescoord heb ik gescoord bij Zara, Hipvoordeheb en Miss Selfridge. Allemaal erg fijn afgeprijsd! Nu ik een massive clear out heb gehouden afgelopen weekend, waarbij vier tassen (!) kleding weg zijn gegaan naar vriendinnen en moeder, mocht er van mij wel weer wat bij :-). Tja, anders zijn die kasten wel erg leeg hè? Nee hoor, aan kleding heb ik geen gebrek. Maar toch lonken die laatste sale items, gewoon omdat ze zó goedkoop zijn. Goedkoop in de zin van allemaal tussen de 10 en 15 euro. Dit heb ik besteld:





Wat vind je van mijn geshopte sale items? Heb je zelf nog veel uit de sale gehaald, of kijk je al meer naar de nieuwe collecties?

2 opmerkingen:

Marly zei

Dat vest van Zara is erg leuk!

Sonja zei

Dank je; hij is ook nog eens super zacht.. echt een heel fijn vest!