zaterdag 4 januari 2014

New in:Cooper & Strollbrand coat



Eindelijk weer een mooie wollen jas! Toen ik de ASOS sale zag, wist ik dat ik hier een winterjas wilde gaan scoren. Zulke mooie afprijzingen! Ik wilde per sé of een leren, of een wollen jas. Het lastige is dat het op zoek gaan naar een wollen jas een flink nadeel heeft: vanaf 20% noemen ze het aandeel van wol in een jas al een 'wollen' jas. Leuk, maar ik hoef geen jas van 80 euro (of meer), die maar 20% uit wol bestaat. Dat kan je nauwelijks een winterjas noemen, want is in de meeste gevallen helemaal niet warm. Mijn gekochte jas is van Cooper & Strollbrand, die 100% van wol gemaakt is. Dát is pas warm! Ik draag hem regelmatig, is lekker warm en zit fantastisch!

link:http://www.asos.com//Cooper-Stollbrand/Cooper-Strollbrand-Masculine-Double-Breasted-Coat/Prod/pgeproduct.aspx?iid=3176336








Geen opmerkingen: