donderdag 16 januari 2014

New in: sportswear

Hardlopen. Ik heb er een haat/liefde verhouding mee. Hoe makkelijk ik naar Zumba ga, zo lastig vind ik het om te gaan hardlopen. Zumba, waar ik overigens 9 van de 10 keer schandalig genoeg met de auto heen ga, is binnen. Is warm, is inspannend en leuk. Als ik denk aan hardlopen, dan is eigenlijk alles behalve warm het geval. Eigenlijk geen excuus dus om het niet te doen. Ik moet, MOET van mezelf de draad weer oppakken, aangezien ik vorige week, al bij de derde training van het 'Start to run' met Evy programma- heb 'geskipt'. Ik voel me nu net weer een 'stoute' tiener, die iets doet wat niet mag, wetende dat het niet oké is. Maar het tóch doen. Overigens herkenbaar uit mijn dagelijkse praktijk voor de klas. 
Oké, het is een drukke week. Zo kan ik nog wat excuses verzinnen om niet te gaan (kou, moe of iets in die richting)... deze week ga ik er weer voor.
Over Evy gesproken, onze vriendelijke Vlaamse dame, vind ik een heerlijk programma om mee hard te lopen. Ze blijft lekker enthousiast (kom op, je bent er bijna'), geeft goede tips ('als je kunt praten.gaat het goed -haha-), en draait heerlijke muziek. Evy's start to run is een reeks mp3's, onder andere te downloaden bij rennenmetevy

Om mezelf weer moed in te praten -nou ja, praten, niet helemaal het geval- ben ik op zoek gegaan naar de juiste runners. Ik las van Nike dat de Shields zorgen voor droge voeten, gemaakt voor de koude en natte dagen. Précies wat ik nodig heb (hoop ik). Dus besteld, en nu maar hopen dat ik de draad weer oppak as weekend (ik loop hard op zondag). Ik houd je op de hoogte! 


Nieuwe items via Zalando. Nike free 5.0 shield + Only Play shirt.
Kortingscode Zalando voor 10 euro korting: ZNLDDMBY. Geldig t/m 28 februari

2 opmerkingen:

SecretFashionPoison zei

Great selection doll! I love pink!


Viky --- MySecretFashionPoison

Sonja zei

That's so sweet! My runners are a keeper, shirt is too big though! :-/