dinsdag 7 januari 2014

New in: Mango sale order & Hope knit


Mango sale order

Mango sale order door sonja1986 op Polyvore

Jammer; ik baal altijd als ik een bestelling binnen krijg, die helemaal terug moet. In het geval van River Island moest alles terug. Ik vond de bestelde jurk prachtig, maar hij was erg zwaar, en maakte me groffer dan ik ben. Ik heb fijne schouders over gehouden aan jarenlang intensief turnen, dit heeft het voor gezorgd dat truitjes en/of jurken mij soms breder maken, terwijl mijn taille -die vrij smal is- niet meer zichtbaar is. Dat zorgt voor altijd goed passen. En dat is lastig, als je online besteld. Een standaard maat heb ik, maar de online shops willen nogal eens wat verschillen in grootte hebben, waardoor er toch regelmatig wat teruggestuurd moet worden. Zeker een bestelling -die terug naar Engeland moet- kost nogal wat. Ik doe het dan ook liever niet, tenzij ik dus, zoals gister, een bestelling helemaal terug moet.
Aan de andere kant. Mijn fout direct, is dan het idee te hebben dat ik dan geld 'over' heb. Tja, en wat kan je dan beter doen met dat 'overige' geld? Juist; een nieuwe bestelling doen. Dit keer sloeg ik mijn slag bij Mango.


 Chiffon witte blazer
 Taupe boho tas
 Metallic sequin top
Zwarte metallic top

Ik hoop dat deze bestelling wel in de smaak valt! Hoe vinden jullie de bestelling? Hebben jullie al wat van deze items (gezien), en kan je mij vertellen of je tevreden bent? Alvast bedankt!


Even een update; mijn dag kon niet meer stuk, want vandaag kon ik eindelijk de Hope knit bestellen die alweer even uitverkocht was. Happy (en blut!)

Elin Kling

6 opmerkingen:

Marly zei

Heel herkenbaar dat 'geld over hebben'! Mooie blazer en sequin top.

Sonja zei

Haha. Stom hè, maar ja. "Het geld is toch al uitgegeven". Dank je wel!

laviniah k zei

Great pieces! I want them all! x

http://bffbestfootforward.blogspot.co.uk

Sara Bouter zei

Wat een toffe dingen heb je gekocht! En heel herkenbaar, dat gevoel dat je geld over hebt haha.

Sonja zei

Thank you. Hope that the're in real life as Pretty as on photo

Sonja zei

Dank je. Kan niet wachten tot het binnenkomt. *sorry postcode, weer zes trappen op en af*