zaterdag 11 januari 2014

New in: 'Hip voor de heb' order

Hoe blij kan je zijn met een pakketje dat arriveert. Bij de post zat dit leuke pakketje van mijn Hip voor de heb- bestelling.  Een riem en een prachtige croco-leren clutch, die overigens gebruikt wordt als tablet hoes wanneer ik hem niet als clutch gebruik. Van echt leer, voor mij sinds de laatste jaren echt een must. De clutch is lekker groot, waardoor je -wanneer je op stap gaat, wat ik vrijwel nooit doe, maar toch- alle spulletjes meenemen, zonder dat je tas niet meer dicht kan. Ik gebruik een clutch voornamelijk voor nette gelegenheden als bruiloften en jubilea, maar ook als ik naar vrienden ga en niet mijn grotere tassen/ "hutkoffers" nodig heb,  is een clutch ook ideaal! 
Ik kocht deze twee items in de sale, met 50% korting.





Link:clutch
Via www.hipvoordeheb.nl.

2 opmerkingen:

laviniah k zei

Really lovely clutch! x

http://bffbestfootforward.blogspot.co.uk

Mafalda zei

That clutch is sooo beautiful!

Mafalda ❤
www.mafaldadotzero.blogspot.fr