vrijdag 10 januari 2014

My fav winter outfits

Eindelijk; het gaat ook in Nederlands gebeuren -tenminste, dat wordt voorspeld-: Sneeuw!! Eerst zien, dan geloven, denk ik dan maar zo. Hoewel ik niet dol ben op sneeuw, want 1. gladheid 2. alleen uggs/moonboots die er tegen kunnen 3. dikke truien weer.., toch vind ik het ergens wel heel erg leuk. Het is een prachtig gezicht, en daarbij vind ik dat we dit seizoen de winter bijna als 'gemis' zien. Ik hoor er zoveel mensen om me heen over; waar blijft die winter?! Oké. Wij Nederlands en Het Weer. Een onoverkoombaar onderwerp, die vast binnenkort ook op de facebookpagina Tatta's be like (link: https://www.facebook.com/TattasBeLike).. voorbij komt (overigens een aanrader om te zien/lezen; HI-LA-RISCH). 
Voor mij mag de winter komen, ondanks dat ik een koukleum ben. Voor mij een reden om de reeds aangeschafte wintersale te kunnen gaan dragen! Mijn wollen Cooper & Strollbrand is veel te warm, mijn Hope grandpa knit is nu nog te warm. Nee hoor. Het mag zeker 10 graden kouder van mij.

Voor drie weken dan. Max...

Hier wat inspiratie voor outfits die we nu (nog) kunnen dragen..
































bronnen zijn terug te vinden op mijn Tumblr my-macushla.tumblr

4 opmerkingen:

Malu Swartjes zei

Fijne inspiratie! I love Kimmy K!:D
xx
Discover my Stylish Confessions♥

Sonja zei

Dank je wel!

Rhea zei

Perfect inspiration outfits! Love this post!
Xx
Rhea
www.fuss.co.in

Sonja zei

Thank you so much!