zaterdag 18 januari 2014

My fav': nudes (clothing!)

Zoals ik een aantal jaar of vijf geleden standaard grijze kleding uit de schappen pakte, zo heb ik dat nu met beigetinten, ook wel 'nude' genoemd. Er hangt overigens nog steeds enorm veel grijs in mijn kast, maar ook van de beige- en huidstunt is inmiddels een aardige collectie ontstaan. Van truien, vesten tot blousejes. Mijn -overduidelijk-  favoriete kledingstuk in deze categorie? Blouses. Omdat ze o-ve-ral mee te combineren zijn. Van felle (neon) kleuren tot grijstinten, van spijkerstof tot tweedjasjes; een huidstunt blouse is een musthave in ieders kledingkast. 
De meeste blousejes die ik heb gekocht, komen van  JoshV of Patrizia Pepe, ook heb ik een zijden blouse van Zara. My favorites: Zie hieronder. Mijn all-time favorite is mijn Josh V rosékleurige blouse met pailletten op de bovenarmen en schouders. 
Het is overigens lastig om deze kleuren mooi op de foto te krijgen, hopelijk krijg je een redelijk beeld.




 vlnr: Patrizia Pepe, Zara, Josh V, Josh V,   onbekend merk, onbekend merk




Wat vind jij van 'nude' kleuren? Welke blouse is jouw favoriet?

2 opmerkingen:

H.A.F. Addict by Laurina W zei

I love all the colors and fabric :)

Make sure to check out my blog, I do a combination of health, animals, and fashion weekly!

www.laurinawong.com

Sonja zei

Thank you so much!