dinsdag 14 januari 2014

Miss Selfridge; fav spring 2014

Miss Selfridge; fav spring 2014



Miss Selfridge pink dress / Miss Selfridge t shirt / Miss Selfridge coat / Miss Selfridge jumpsuit / Miss Selfridge cami / Miss Selfridge white shoes / Miss Selfridge black handbag / Miss Selfridge Diamante Embellished Hardcase / Gaia Mono Slingback


Metallics en pastels. Zo kun je de voorjaarstrends het beste typeren. De meeste webshops en winkels zijn zich alweer volop aan het voorbereiden op de lente/zomer, waar bij ons eigenlijk de winter moet gaan komen. Of ie komt, is alweer bijna zo goed als ingetrokken, maar één ding is zeker; we zitten alweer halverwege januari, wat betekent dat de meeste najaarssale bijna de winkels uit is, en plaats mag maken voor -joepie!- nieuwe items!
Hoeveel ik ook kan genieten van de sale; nieuwe collecties spotten is nóg leuker. 

Bij fashion-fever's Esmee spotte ik al eerder een prachtige lichtblauwe jas, waar Zara eerder afgelopen najaar mee kwam. Nu heeft ook Miss Selfridge er één in de collectie; oversized en in één woord BEAUTIFUL! Eén nadeel; het moet je wel staan. Met mijn tintloze winterhuid in combinatie met mijn donkerblonde haren is dat nogal een risico; verander ik daardoor niet in een lichtblauwe zombie. Voor vrouwen met een (licht) tintje staat dit perfect, met Esmee als goed voorbeeld. Verder veel metallics (prachtige tops!), in zowel kleding, tassen als schoenen. Mooi contrast overigens met de felle kleuren (minder neon dan vorig jaar lente/zomer, het zijn dit keer meer felle kleuren). 


4 opmerkingen:

H.A.F. Addict by Laurina W zei

That dress and blazer is my absolute favourite!!

www.laurinawong.com

Sonja zei

Thanks; mine as well. That's why they're centered

sashadollfashioncloset zei

Love the coat and pink jumpsuit!

sashadollfashioncloset.blogspot.com

Sonja zei

Me too!