zondag 19 januari 2014

Inspiration: ripped denim

Gescheurde jeans. Bij mijn oma hoef ik er niet mee aan te komen, zij vindt dat 'geen gezicht'. Deze vrouw wordt dan ook wel 93, dus ik haar ogen kan ik goed begrijpen dat een in haar ogen kapotte spijkerbroek niet klopt. Ik moet zeggen, in sommige gevallen, wanneer er meer scheuren in de broek zitten, dan dat je nog spijkerstof ziet, kan ik me  in haar mening best vinden. Maar ondanks dat vind ik het wel erg mooi! Het is alweer een paar jaar hip, in vlagen (wat scheurtjes, in de boyfriend, in de skinny, in de shorts, nu kom daar volledig gescheurde jeans broeken bij. Het lijkt dan net alsof het een schort is waar je onderkant van de pijpen nog aanhangen. Tja, je moet het maar durven. Mits je het 'cool'(oké, hip in mijn woorden vind ik -ondanks dat mijn leerlingen me aardig van de laatste 'hippe' woordentrends op de hoogte houden,- 'tof, gaaf, en cool' mij beter klinken als 'swag of stylo'). Mits je het dus cool afstijlt, vind ik gescheurde jeans goed kunnen. Behalve dan om op zondagmiddag bij oma op bezoek te gaan., dan.






















Vind jij ripped jeans mooi? Zo ja, ben jij meer van klein scheurtje, of vind jij de grote scheuren/kapotte broeken het mooist?

2 opmerkingen:

Marta Purriños zei

Amazing girl!
Love this inspiration
Would you like follow each other? I'll be soo glad :) let me know and I'll be follow back

ADDICT BE ICONIC BLOG

Sonja zei

Thank you. Like your blog as well!