vrijdag 31 januari 2014

Cobalt is the new black

Nieuw binnen, en vergeten om deze prachtschoentjes op de foto te zetten. Shame on me. Ze zijn namelijk zó mooi. En dat voor 11, nog wat. Belachelijk, eigenlijk. Maar blij mee, ja zeker! Ik zocht al ruim een jaar naar mooie strappy heels, maar kon de juiste maar niet vinden. Ik wilde er niet te veel geld aan uitgeven, gezien het sandaaltjes zijn die je nu niet dagelijks aantrekt naar je werk. Maar daarnaast stonden ook; enigszins draagbaar en niet te duur op het voorwaardenlijst. En dat maakte de zoektocht er niet makkelijker op.
Vorig jaar had Zara namelijk prachtige heels in de collectie zitten, die ik bijna gekocht had. Eén nadeel (of voordeel, het is maar hoe je het bekijkt) aan Zara pumps is, dat ze mij vrijwel nooit lekker zitten. Maat 38 wringt bij mijn (lange dunne) hamtertenen, en 39 slip ik uit. Wat als enig voordeel dus heeft dat ik nauwelijks Zara pumps kan aanschaffen. Balen, behalve voor mijn portemonnee.
Nu kwamen deze suedette beauty's van Dorothy Perkins binnen. Ze zitten lekker (yes) en vallen binnen het budget (ruuuiim). O ja, en ze zijn gewoon heel erg mooi. Maar dat had ik geloof ik al een paar keer laten weten. Jammer genoeg zijn ze inmiddels uitverkocht bij Dorothy Perkins. Je kunt ze hier nog in het zwart vinden, wel wat duurder dan de blauwe variant, vast ook net zo mooi!





Like it?

6 opmerkingen:

Xenia S. zei

I love those heels, they look very sexy ;)

SUMMERBERRIES

Sonja zei

Thank you, very content with them!

Pinkoolaid zei

wow beautiful shoes <3

Sonja zei

Thank you!

Nikki at Bedazzles After Dark zei

Those. Shoes. Are. BEAUTIFUL! L-O-V-E-! :) Also I totally don't mind if you post my photos on tumblr as long as you link back to the blog! Thanks so much girl! :)
xoxo,
Nikki at www.bedazzlesafterdark.com

Sonja zei

Will do! And thank you!