donderdag 9 januari 2014

Best tips tricks and sale -picks: Esprit

Als ik ergens vrolijk van word, is dat de sale. Het is -zoals je eerder hebt kunnen lezen- tegelijkertijd ook mijn zwakte; ik kan mezelf namelijk maar moeilijk weerstaan, op het moment dat ik zie dat er zoveel percentage af gaat van het 'originele' bedrag. In de hoop dat dit originele bedrag kloppend is, natuurlijk. 

Mijn tips om te gaan sale shoppen?
1. Bedenk bij jezelf; zou ik dit artikel ook gekocht hebben, als het de originele prijs zou hebben? Is het een product waar je al tijden naar kijk, dat te  duur was, en nu in de sale is afgeprijst; doen! Anders zou ik aanraden, wanneer je het antwoord op de vraag wel 'nee' is, om het niet te doen. Dan verleidt de prijs je om het te kopen, maar zou het nog eens goed een miskoop kunnen worden. Geloof mij, ik heb er ervaring mee.

en 

2. Is het een tijdloos artikel? Veel hoge sale artikelen gaan er vaak uit, omdat het erg seizoensgebonden is. De dikke truien en wollen jassen gaan logischerwijs in de verkoop. Maar ook artikelen die misschien het jaar erop 'uit' zijn. Nu kun je je daar niets van aantrekken, en ik geef je daar groot gelijk in, maar de meerderhelft van de mensen loopt er toch graag 'hip' bij. Een voorbeeld: Prints zijn de komende seizoenen weer in, dus die kan je goed aanschaffen. Wel handig om te weten: De schotse ruit zie je vrijwel niet meer terug, de bloemenprint daarentegen weer volop. Belangrijk om mee te nemen in je beslissing.

verder; er heerlijk van genieten! De sale shopping is namelijk steeds groter, eerder en heviger, omdat winkels hun producten minder goed lijken te verkopen.

Ik heb bovenstaande 'regels' toegepast op de webwinkel van esprit.nl Mijn favoriete picks heb ik uitgekozen en daar leuke outfits van gemaakt. Zit er wat voor jou bij? Shop se!
Esprit sale pick outfit 2

Esprit sale pick: outfit 1

sale picks esprit outfit 3

                                               Esprit sale pick outfitdoor sonja1986 op Polyvore

4 opmerkingen:

Antoinet - everydayCHIC zei

Leuke outfits!


Liefs
Antoinet www.everydaychic.nl

Sonja zei

Dank je!

Mafalda zei

I love your pick, these are outfits I would totally love to wear!

Mafalda ❤
www.mafaldadotzero.blogspot.fr

Sonja zei

Thank you!