woensdag 11 december 2013

Style Icon: Rosie Huntington- Whiteley

Ik heb een paar (bekende) vrouwen waarvan ik elk kledingstuk dat ze dragen in mijn kast zou willen hebben hangen. Eén daarvan is Rosie Huntingon- Whiteley. Niet alleen een práchtige vrouw, ook een fantastische kledingsmaak, -stijl en/of damn good stylist :-). Leren jasjes, (nep-) bont, hoeden, leren broeken, hoge hakken, Isabel Marant en de prachtigste designer bags aan haar arm, om maar even wat te noemen.. Voor mij een grote inspiratiebron. Ik heb geprobeerd om de mooiste outfits/ foto's van haar te verzamelen. Zie hier een -kleine- greep van de gigantische reeks foto's die er van Rosie te vinden zijn.




























4 opmerkingen:

Fashion Oase zei

Leuke post! Zij ziet er altijd leuk uit!

http://fashionoase.blogspot.com

Diva In Me zei

I think she's pretty and has a great sense of style too =)

Amanda Chic zei

Amazing look
http://www.facebook.com/AmandaChicFashionRoomLounge?ref=hl
twitter & instagram : @fashionrlounge
Fashion room lounge

A chic kiss ;)

Sonja zei

Dank jullie wel/ thank you :-) She definitely has got an amazing sense of style indeed!