donderdag 5 december 2013

New in; Glamorous and Liu Jo

Outletwinkels, zowel online als in de winkelstraat een groot gevaar voor mij, prijzen van 70% af van het origineel.  Op een of andere manier wil ik het dan snel hebben, dan er honderd of meer euro voor neerleggen.  Dus het komt regelmatig voor dat ik -ikhebhetnietnodigmaarozofijn- pakketjes ontvang voor outletwinkels, met name community's als Vente Exclusive,  shopvip, piustyle, fashiondeal of vault79.

Vandaag m'n eerste kerstcadeau aangeschaft; ik droomde al even van de Louis Vuitton Alma tas, jammer genoeg is die prachttas iets (!) Boven m'n budget. Hoe blij ik werd toen ik zag dat fashiondeal een redelijke lookalike in de sale had, voor een fractie van diens originele prijs. Dubbel geluk! Toen ik ook nog de glamorous regenlaarzen zag, waar ik eerder van sacha en supertrash prachtige vergelijkbare heb gezien, ging ik opnieuw overstag.  Yep,  soms duidelijk een fashionvictim.
Ach, "shopping is cheaper than a psychiatrist", zeggen ze toch.. ;-)





M'n gewilde Alma

2 opmerkingen:

Kelly zei

Wauw, die laarzen zijn ook echt super leuk!

http://fashionoase.blogspot.com

Sonja zei

Dank je Kelly, hopelijk zijn ze dat in het "echt" ook!