zaterdag 30 november 2013

Into the blue(s)

Royal blue is een kleur die je dit najaar niet kan missen. Ik vind de kleur zelf het mooist in combinatie met zwart (totaal niet meer not done, bijzonder hoe kleurcombinaties kunnen veranderen met de jaren). Ik dacht altijd dat royal blue alleen mooi was bij licht blonde haren, en sloeg deze kleur daarom eigenlijk altijd over. Daarnaast was ik het navy blauw van een aantal jaar geleden ook wel zat, en ging daardoor meer over op de (bordeaux) rode tinten. Toch vind ik nog steeds blauw een prachtige kleur, wat je een heel klassieke uitstraling kan geven. Blue is here to stay!

Hier wat inspiratiefoto's..


















2 opmerkingen:

leatherandstyle zei

Mooie outfits, vooral het eerste jasje is heel mooi

Sonja zei

Dank je wel. Ik hoop eens erachter te komen waar hij van is (of niet, want; erachter komen dat hij veel te duur is!)